Kızlar daha önce de post açmıştım. 29 haftalık doğum yaptım. Bebeğim kuvezde. Sütüm nasıl gelir diye soru sormuştum. Dediklerinizin hepsini yaptım. Bestlak damla. Dere otu, komposto bol bol su ve 1.5 saatte bir sagmaya çalışıyorum. Bazen hastaneye gittiğimde ve sabah uyuya kalıyorum 2.5 saati buluyor. Ama sütüm sabit kaldı 20ml de. bebeğime yetmemiş mama vermişler. İki hafta boyunca güzel bir şekilde istikrarlı arttı ama şuan sabit. Nasıl arttirabilirim ki