2 aylığız. Bebek arabamızı yeni alacağız. Travel aşırı şık duruyor, pusetle kullanılması avantaj ama puseti en fazla 4-5 ay daha kullanacağım. Arkadaşlarım kabin olanlardan önerdi, daha kolay falan dedi.
Açıkçası her yere arabayla gidiyorum, bebek arabasını çok sık kullanmayacağım ve koyacak yerim yok, pahalı bir şey almayı düşünmüyorum. Siz hangisini tavsiye edersiniz?