alpaslanmom_ Kızlar bugün bir şey fark ettim 3 tane yakın arkadaşız hepimiz sezaryen olduk ve hepimizin bebeği sarılık oldu sizin durumlar nasıldı merak ediyorum doğum şekliyle alakası var mı ?
organikirmik alpaslanmom_ erken doğan bebeklerin %80inde görülüyormuş sarılık, sezaryenden ziyade bunla alakalı olabilir belki.
esiilaa alpaslanmom_ benımde oldu ama bizim uzamıs anne sütü sarıgına dondu yanı normalde olsa sezeryanda olsa olcakmıs bende
Mariposa alpaslanmom_ normal dogan bebek de sarilik oluyor. Arkadasimin bebegine yatis verdiler hatta bu sebepten. İki sezaryen dogum yaptim ikisinde de sarilik degerleri normaldi ve gecti..
alpaslanmom_ organikirmik sezaryende 40 ı bekleyen doktor sayısı çok az 38 de alıyorlar direk acaba ondan mı diye düşündüm bende
organikirmik alpaslanmom_ olabilir evet muhtemelen, zamanında doğanların da %60′ı diyorlar baya yüksek bi oran iki türlü de aslında.
esiilaa alpaslanmom_ ben normal bekleıyordun olmadı 40 haftam doldu açılmam da olmayınca kılosu da 4 ğ gecınce mecburen sezeryan oldum haftam erken degıldı
alpaslanmom_ Mariposa evet oluyor ama sezaryen kim doğum yapsa çevremde sarılığımız var hastanede yatıyoruz diyo bu hafta 2 komşum doğum yaptı tansiyondan sezaryen oldular sarılıktan yatıyorlar
somurtkansirin alpaslanmom_ sezaryen doğum oldu benim sarılığı şu şekilde atlattık biz yüzümüzde vardı vücudumuzda ve kanda çıkmıyordu o yüzden yatırma gibi durum olmadı çok şükür. Arkadaşım normal doğum yaptı sarılıktan dolayı yattılar mesela bence doğum şekliyle alakası yok.
alpaslanmom_ somurtkansirin sizinki muhtemelen 5 ile 8 arasındaydı sadece baş bölgesindeydi erken fark etmişsiniz
Gokturkmom alpaslanmom_ bence sezaryenle alakalı değil sarılık ya abimin eşi ilki normal doğum yaptı bebişte sarılık oldu ,2.sezaryendi onda da oldu .Bende sezaryen doğum yaptım sarılık oldu ama sütüm geç geldi ben ona bağlıyorum tamamen.
alpaslanmom_ Gokturkmom evet çünkü 38 de doğuma alıyorlar 41 de normal doğum yapanla aynı olmuyor süt maalesef
Maran-21 alpaslanmom_ sezeryan da süt geç geliyor genelde bebek az süt alınca da sarılık oluyor olmasını istemiyorsan sık sık emzirme mama vermek lazım ben erken farkettim hemen atlattık
alpaslanmom_ Maran-21 bende fark ettim çişinde turunculuk vardı ürar kristali dedi halbuki süt var ama doyurmuyor ondan sarılık oluyor
pozitifzey asar23 o farklılık gösterir kişiden kişiye ama bende hemen indi çünkü korkutmuşlardı seseryan olan hemen sürü gelmez diye çok şükür kaynana çatlatan cınsten vardı 🤣
SooMin alpaslanmom_ Anne babanın kan grubu birleşimi daha alakalı sarılıkla iki sezaryende de yaşamadım