Ben de ilk emzirdiğim zamanlar çok sıkıntı yaşamıştım, meme uçlarım çatlamış yara olmuştu ağlayarak emziriyordum. Sonra silikon meme ucu aldım iyileşene kadar onunla emzirdim çok rahat ettim. İsterseniz siz de deneyin, hem emme refleksi devam eder hem de sağdığınız miktar bebeğin emdiğinden az olacağı için bu şekilde daha çok süt içmiş olur. Mamaya da doktorunuzla karar vererek başlayın, benim bebeğim de 2.5 aylık ne kadar emse bile elleri sürekli ağzında görseniz aç sanarsınız ama ben biliyorum tok olduğunu o yüzden endişe edip mama vermiyorum.