Çok geçmiş olsun, evet salgın var hatta doktor korona da olabilir dedi.
Ben de çok ateşli olarak geçirdim, benden 2 aylık bebeğime bulaştı. Benimki 6 gün oldu hala tam atlatmış değilim burnum kulaklarım tıkalı. Bebeğimin de 2-3 gün ateşi giç düşmedi şimdi ise huzursuzluğu ve öksürüğü var. Çok dikkat edin, çok geçmiş olsun size de kuzucuklara da, Rabbim şifa versin🌷