Kuzeymiram Düzenli kullaniyorken bu 12 li fitili , dün gece unuttum uyuyakalmışım , sıkıntı olurmu acaba , kullanmayi bikere unutan varmi gündüz uyaninda kullandınızmi yoksa geceyimi beklediniz