Kızım şu an 3,5 aylık. Kış için ona astronot mont almak istiyorum. En fazla nisanın ilk günlerine kadar giyebilir yaşadığımız şehirden dolayı. Yani en fazla 10 aylık olana kadar giyecek. Patikli olanlarından mı yoksa patiksiz olanlarından mı almalıyım? Yani montu giyeceği aylarda yürüyeceğini düşünmüyorum o yüzden patikli daha mantıklı gibi geldi ayakları da üşümez. Ama bilemedim sizce hangisi daha iyi olur? Bir de beden olarak 6-9 ay mı 9-12 ay mı almalıyım?