Kızım 15 aylık geçen hafta ağır bir viral enfeksiyon atlattı biz emziği sadece uykuda kullanırdık ama hastayken aşırı düşkün oldu iyileşti ama evin içinde emzik arar duruma geldi ve ekranda aynı şekilde hastanede ve evde hava verirken ekranla verdik yemeği öyle yedirmeye çalıştık çünkü sıvı alamamaktan serum bile taktılar o derece yemiyordu ama şuan ikisinide bırakamıyoruz daha doğrusu ya evin içinde meme diye emzik arıyo yada televizyonun önüne geçip aç aç diye ağlıyo ve dikkati dağılmıyo çok canım sıkkın ekranı daha önce geçen haftaya kadar hiç vermedik bu arada çözüm bulan varmı