Ben öğlen uyutup uyandıktan sonra bi 20 dk felan bekleyip ek gıdayı veriyordum sonra mamasını veriyordum. Çünkü tadım aşamasında olacak zaten doymicak sadece alerji var mı yok mu diye bakacaksın yani. Mama içtikten sonra tok olduğu için yemiyodur şuan