Selamlar, 8 ay.7 günlüğüz 1-2 haftadır saat başı uyanıyor kızım. Meme istiyor yoksa çığlık çığlığa ağlıyor, sanki yenidoğan dönemi gibi. Doktora gidilmeli mi normal mi sizce? 4.aya kadar gece 1 kez kalkan bir bebekti. 6.aydan beri 4-5 saat blok uyuduğu olmadı pek.