Mrvalpr aysimacan bana da yatmadı heyet raporu değil normal raporluydum .ama devamı gelecek raporun ondan sanırım .siz nenkadar süre heyet alacaksınız
aysimacan Mrvalpr ilçe milli eğitime sordum dedi ki eskiden raporluyken yatıyordu bundan sonra rapor bitttikten sonra öğretmen okula başladığı zaman dilekçe yazıp ödeneği alabilir
aysimacan anayimcanim akrabamızdan birinin doktor arkadaşı vardı o girdi araya. Bebeğimde küçük olunca verdi sağ olsun. 10+10 nu da özelde hamilelik süresince takibimi yapan doktorum verecek. Özel hastanede. Devlet hastanesindeki doktorlar vermez kolay kolay.
aysimacan boncuke ilçe milli eğitime sordum dedi ki eskiden raporluyken yatıyordu bundan sonra rapor bitttikten sonra öğretmen okula başladığı zaman dilekçe yazıp ödeneği alabilir
Birminikaslan krmsyd evet tokattan aldım ama şöyle ben rahatsızdım sürekli enfeksiyon geçiriyordum doğumdan sonra idrar tutamama problemi oluşmuştu bundan dolayı doktorum tedavi ve rapor verdi