Geçmiş olsun. En iyisi sağlık ocağına götürmek.
Emiyorsa daha fazla emzirmeye çalışın. Kendiniz sarımsak ve bal yiyin. Evde yoksa eczane veya aktardan bulabilirsiniz diye düşünüyorum; udi hindi yağı kullanabilirsiniz. Ben her grip belirtisinde kendime kullanırım uzun yıllardır, bebeğime de veriyordum 1 yaşından önce. Hırıltısı olursa sırtını sıvazlayın, hafif hareketlerle vurun. Burnuna inerse temizlemeyi ihmal etmeyin. Serum fizyolojik kullanıyoruz biz. Calpol vermek için de doktorunuza ve sağlık ocağındaki hekiminize danışabilirsiniz. İnşallah ilerlemez.