Acıksa uyanırdı, endişe etmeyin. Bizimki de sadece 1 kez gece 12’de uyuyup sabah 6’ya kadar uyanmamıştı. Saati görünce eşimle gözlerimize inanamamıştık, o gün en mutlu günümüzdü.😅
İlk ve sondu tabi o gün.
3 aylık olduğu için artık sarılık endişesi taşımıyor, gece sık sık emzirmenize gerek yok demişti doktorumuz ama bizimki sürekli uyanıyordu, hala öyle.