zlemceylan Dün bebeğime aşı yaptırdık. Calpol aldım 3 saatte bir veriyorum. Şu an ateşi 37,5. Ne kadar olduğunda telaşlanmalıyım? İnce zıbın takımı giydirdim. Üstünü örtmedim. Sık sık emzirmeye çalışıyorum. Önerdiğiniz başka bir şey var mı?
[silindi] zlemceylan doktorunuz nasıl önerdi bilmiyorum ama 3 saat aralık Calpol için az. Aslında 37.5 ateş de Calpol vermek için az. İnce giydirerek iyi yapmışsınız takip edin 38 olursa o zaman verin şurup bence. Geçmiş olsun 💐
myangelson zlemceylan ateş veya çok huzursuzluk olunca calpol verin 3 saatte bir vermenize gerek yok ki şuan. Bana 4-5 saatte bir 1 çay kaşığı demişlerdi ilk aylar. Ateş yaşamadık hiç huzursuzluk oluyordu 1 2 kere vermiştim öyle bazen. İnce giydiriyordum aşı oldugunda. 38 i geçerse ateş sıkıntı.
zlemceylan [silindi] 1 çay kaşığı oluyor. Kilosuna göre 2 cc dedi. Şu an huzursuzluğu yok keyfi iyi gibi. Dün olduk aşılarımızı ateş olursa ne kadar süre devam eder acaba ? 😌
organikirmik zlemceylan evet normalde 6 saatte 1 ama inatçı ateşlerde 4 saatte 1 verilir ateş bile olmayan durum için 3 saatte bir diyen ebe delirmiş herhalde
emooo Koltuk altı ölçümünde 38olmussa calpol verin demişti yine bebeginizi takip edip çok huzursuzlandiginda da verebilirsiniz ateş olmasa da ağrısı olabilir. Kilosunun yarısı kadar veriliyor mesela 6kg bebeginiz 3ml vereceksiniz. 24saat yıkamayın demisti Dr. Aşı yerlerine kesinlikle masaj yapilmamali hatta yıkamayın demesinin sebebide yikarken ovalayacagimiz için.
zlemceylan emooo bana ateş olmadan verebilirsin demişti. Evet 4750 şu an o yüzden 2 ml dedi sanırım. 4 gün boyunca banyo yaptırmayın dedi bize de.
zlemceylan myangelson anladım calpolu sık sık vermekte iyi değilmiş araştırdım biraz da takip edeyim ben en iyisi
emooo zlemceylan aşılar ağır gibi geliyordu ama bizim ateş olmadı şükür biraz huzursuzluğu vardı bol bol ilgiyle onu da atlattık. Hiç vermedim calpol. Bebeginizin dilinden en iyi siz anlarsınız gerek duyarsanız tabiki verilir.