Bizde 2 hafta önce yaptırdık oğlum tam 4,5 aylıktı. Dikişler kendi kendine düşecek dedi doktor hiç bir sargısı yoktu. Koruma amaçlı etrafına kağıt bardak koyduk. Her bez değişiminde bardağı yeniledim kremlerini sürdüm. İlk gün şişti ve kanadı normaldi. Doktora sürekli fotoğraf video attık öyle takip edildi. İlk gün ağladıkça ağrı kesici calpol verdim başka bişey yapmadık. 4-5 gün sonrada yine fotoğraf gönderdikten sonra doktoru banyo yaptırabilirsiniz dedi. İki hafta oldu şu an herşey yolunda şişlikler iniyor bi daha hiç kanamadı kolay atlattık. Size de Allah şifa versin kolaylıkla atlatır inşallah