Sevgili anneler, annemlere ziyarete gelmiştik ve sırayla herkes hasta oldu eşim en son oldu 3 gündür izole maskeyle. Şimdi de bende öksürük başladı gıcık şekilde. Bebeğim 5 aylık herkes hasta olunca benden başka bakacak yardım edecek kimse yok benimle yatıp kalkıyo hem emzirirken kullandığınız öksürük ilacı varsa hem de bebeği uyurken nasıl koruyabilirim biliyosanız yazar mısınız? Öksürük gece başladı tutuyorum kendimi öksürmemek için arkamı döndüm uyumuyorum ama maske taktığımda da gece uyurken nasıl takıcam?