Merhaba, 8 günlük bebeğime sağ mememi verirken lansinoh göğüs ucu koruyucu takarak veriyorum. Zamanında oradaki bazı sinirlerim hasar gördüğü için meme ucu anlık sertleşse de sonradan hemen yumuşuyor ve bebek de ağzına alamıyor. Sol memeyi direkt tutuyor onda bir sıkıntı yok. Ama herkes göğüs ucu ile verme sonra diğer memeni de tutmaz hep göğüs ucu ile emzirmek zorunda kalırsın diyor. Ne yapacağımı şaşırdım, uç takmasam bebek de emmiyor bu sefer sağ mememi. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim?