Uyuza çok benziyor, banyoda kaşıntınız artıyor mu? Ben de uyuz geçirmiştim çizgi şeklinde değildi, banyoda artıyordu, kabarcıklar ve sırtım kaşınıyordu sadece. Eşimin kaşıntısı ilk zamanlar yoktu sonradan başladı, bence bir an önce iyi bir dermatologa görünün. Maalesef devlet hastanesinde reçete edilen kwellada losyon bir işe yaramıyor parazit artık ona direnç geliştirmiş, biz tablet, losyon ve eczanede hazırlanan kremle kombine bir tedavi uyguladık o şekilde geçmişti