mutluanne02 Oğlum 18 aylık aralık sonu gibi emzirme sonlandırmayı düşünüyorum. Henüz gece beslenmesini kesemedim gece hâlâ 4-5 defa uyanır ikisini aynı anda mi kesmeliyim yoksa önce gece beslenmesini kesip biraz zaman geçtikten sonra mı emzirme sonlandırmalıyım