Kızım 20 aylık. Arkadaşımın kızı 19. Ortalama son 1 aydır benzer şeyleri yaşıyoruz. Bizim dış cikartma sürecimiz vardi. Biraz onun etkisi diyordum. Özellikle şu kanlı dolunaydan 1 hafta öncesinde bambaşka geceler yasamaya başladık. Ben mama arkadaşım meme veriyor. Ve kızlarımızın hali tavrı hepsi birebir ayniydi. Dolunay zamanlarında, yada gökyüzü olaylarında özellikle berbat ötesi şeyler yaşıyoruz en az 3 gün. Bizim suanda da uykuda zorlugumjz var ama aynı zamanda grip olduğumuz için buna yoruyorum. Yada yormak istiyorum. Uykuya geçmek noktasında bende 2. Yaş uyku gerilemesinin erken geldiğini düşünmeye başladım. Yani işin açığı ne olduğunu bilmiyorum ama bu aylarda bi şeyler oluyor herkeste onu biliyorum sadece 😒😒😒😒