Gizmooooo Herkese merhaba, decathlondan astronot mont gibi kar tulumu aldınız mı? Sitesinden bakınca çok hoşuma gitti ama kararsız kaldım alan varsa bilgilendirirse çok sevinirim
butterflyy_ Gizmooooo aayyyy kızzz geçen gün gördüm sipariş verdim 2 yaş oğluma bu lacivertli olan 2-3 yaş çok hoşumagitti zaten geçen kış ta tulum ile geçmişti büyük kolaylık bu arada oğlum 12 kg 86 boy 2-3 yaş baya iyi oldu seneye de giyer 😄😄
Mnli Gizmooooo ben geçen sene aldım bu sene hala oluyor bu sene de daha dün arkadaşın kızına aldık oğluma da kar malzemelerini hep decathlon alıyordum fiyat performans olarak çok iyi bence
Gizmooooo butterflyy_ bende bunun diğer rengi var grili onu istiyorum fotoğraf atmanız çok iyi oldu teşekkür ederim. Valla bende alıcam gibi görünüyor çünkü şimdi görünce daha da beğendim😂
Gizmooooo butterflyy_ merhaba tulum çok kalın mı acaba? Birkaç kişi kar tulumu diye geçtiği için içine hiçbir şey giydirmemen lazım çok kalın dedi aklıma siz geldiniz sormak istedim. Tog bilgisi de yazmayınca kararsız kaldım almaya
myangelson butterflyy_ ay bende baktım da sonra çok mu kalın gelir diye düşündüm Decathlon ürünlerini çok beğeniyoruz çok kaliteli ama kalınlık açısından çekindik eşimle 😄😄
butterflyy_ Gizmooooo aslında kalın değil ama içi farklı bir biçimde yapılmış bence d e üşütmez altına giydirmeden de giyilir geçen sene başka bir tulum almıştım balon gib şişti yani elyaf dolu ben onun altına giydirdim açıkçası ama iç kısmını çekip atarım size
ikikedibirbebek Gizmooooo ben aldım bide içinede polar tulumunuda biz çok soğuk yerde yaşıyoruz mecbur 😂
Gizmooooo ikikedibirbebek hangi şehirdesiniz? Ben eşimin görevi dolayısıyla ığdır aralıktayım burası çok çok aşırı soğuk olmuyo çok kararsız kaldım
butterflyy_ myangelson resim ekledim canım bugünkü bak istersen çok kalın değil açıksası yani kar yağmasını beklemeye gerek yok 😅