eflal1410 Benimde ikinci sezaryenimde kist değil ama miyomlar vardı onlarıda almıştı doktor, öncesinde mi yoğun olduğunu bilmiyorduk sezaryen sırasında Doktor fark edip onları da aldı, ama ilk doğuma göre daha kolay geçti, daha çabuk ayaklandım, daha hızlı iyileştim. İnşallah sağ salim yavrum kucağına alıp hızlıca toparlanırsın.