aysyvzz topuzoglu geçmiş olsun geçen hafta covid oldu 6 aylık kızım. 2 gün yüksek ateş oldu ve sonra bitti. Hiçbir ilaç da kullanmadık korkmayın geçecek
topuzoglu zehra5555 önce huzursuzluk sonra ateş, halsizlik devamında öksürük. Çok küçük olduğu için sadece ateşlendiğinde calpol verebilirsiniz. Belirtiler kötüye giderse yatış vereceğiz dediler
topuzoglu aysyvzz çok teşekkür ediyorum inşallah bizde iki güne toparlarız daha bağışıklığı oluşmadı yavrumun çok üzülüyorum
aysyvzz topuzoglu anne sütü alıyorsa en büyük bağışıklık odur artık Covid grip gibi olmuş doktor öyle söyledi biz de öksürük hapşırık olmadı devamında inşallah güzelce atlatır bol bol emzirin ya da mama verin ki sıvı takviyesi ile ateş daha kolay düşüyor
topuzoglu aysyvzz bol bol emziriyorum çok şükür sütümüz var. Teşekkürler içim rahatladı sayenizde biraz