ahmetbaby Balteknem benim ailem Sındırgı da o kadar alışmışlar ki depreme 1 2 şiddetindekileri bile hissettikleri için sürekli sallanıyolar gerçekten uzun zaman oldu bitsin artık inşallah
Balteknem ahmetbaby gecmıs olsun ıns canım orda bırsey var gıbı Vallah nıye bukadar oluyor anlamıyorum bitmedi
Balteknem tospikannesi_ bence siz ıcınızı eve degıstırdıgınız ıcın rahatlık vermıssınız kendınıze bence bu çok ıyı olmuş sızın adına çok sevındım 🌺
Balteknem Bu nedir anlamadım olduğu ıçgıbı hıssedıyorum anneme dıyorum ben sallanıyorum bırsey oluyor yok diyor bır başladı allahım sen koru
tospikannesi_ Balteknem Kütahya da oldu canım balıkesir deki 2 saat önceydi demin 4.9 civarı Simav da oldu
Balteknem tospikannesi_ canım Kütahya’da olmuş balıkesır sındırgıdada olmuş balıkesır devamlı oluyor allahım sen koru bu pazar gününde ne var bukadar anlamıyorum hep burda