tubayday öncelikle hayırlı olsun.
Ancak defter tutma pos cihazı alma zorunluluğu olmayan bir iş yeri olduğunu bilsem müşteri olarak bebeğimi de getirmem. Basit usül kalkıyor diye duydum bende ama süreci bilmiyorum. Tüm mal ve hizmet alımlarımda tüketici olarak biz bu kadar yüksek oranda vergi ödüyorsak ticari işletmelerin de gelir üzerinden vergi ödemesi gerektiğine inanıyorum.
Ruhsat neden canınızı sıktı onu anlayamadım, bir işletme açıyorsanız fizibilitesini yaparken bu detayları çalışmışsınızdır mutlaka. Üstelik insan sağlığını etkileyebilecek bir husus bu.