Kızlar merhaba ben doğum yapalı 5 ay oldu emziriyorum uzun zamandır zirkonyum yapmayı düşünüyorum çünkü rahatsız oluyorum dişlerimden ( agrı da var baya en önemlisi bu ) , İngiltere de yaşıyorum büyük ihtimalle İstanbul’da yapacağım dişlerimi ablam ben bakarım dedi çocuklara dediğim gibi emziriyorum bebeğim mamayı yer mi bilmiyorum ama dişlerimi de erteleyemem maalesef ağrım çok var keyfi olarak zirkonyum yapmıyorum yani siz olsanız ne yapardınız