Tontis_annesii çok büyümüş artık laf anlaması gerek sabırla anlatın ve sallamayın. Ben kızımı hiç sallamadım ama biberon içip uykuya dalıyordu onu kestik zor oldu elbette 1 hafta 10 gün direndi. Özellikle ilk zamanlar çok kriz geçirdi. 15 aylık bu arada
. hep söyledim annecim sütümüz bitti, bitanem biberon yok diye. Şimdi bazen yine istiyor süt bitti diyorum tekrar geri yatıyor. Önemli olan istikrar pes ederseniz çocuk hemen onu kullanır. Kararlı olmanız gerekiyor. Bir de hep saçımla oynamak istiyordu uyku arasında. Hep engelledim hayır canım acıyor istemiyorum o yüzden dedim onu da çok azalttı. Engelleyip açıklamak en iyisi. Ayağım ağrıyo artık çok ağırlaştın sallayamıyorum gibi gibi