bende lansinoh kullanıyorum benim bebeğim 35 haftalık doğdu ilk başta sütüm zaten çok az olduğu için pek işe yaramadı bende çift pompalı elektrikli olanı kullanmaya başladım bana o daha iyi çekim gücü varmış gibi geliyor bebeğim küvözde kaldı 12 gün boyunca sağdım ikisiyle de deniyordum elektrikli olan daha çok emiş gücü var o daha güzel sağıyor tercih sizin tabi herkesin sütü az çok değiştiğinden memnuniyet de değişir