Sltn direk pişik olmadı pütürlü pütürlü bi değişikti sonra iyice dağıldı doktor krem verdi oda pişik yaptı her tarafa yaydı içinde kortizon olduğu için tavsiyem hametan ve zeytinyağı bunlar daha iyi geldi hamazinc de yazmış 1 2 kere de onu sürdüm havalandırma ve zeytin yağı en iyisi ✌