[silindi] Bebeğim, bir kaç gündür üst dudağını yukarı kaldırarak fıfff fıff yapıyor. Önce nefes alamıyor heralde diye düşünüp serum fizyolojik uyguladım. Değilmiş. Diş mi çıkarıyor. Bebekler neden böyle yapar diş belirtisi de yok.
zumramomm [silindi] oyun yapıyor olabilir mi?.benim bebeğim dudagiyla şekilden şekile giriyor.sizin dudaklarınıza dikkatle bakıyorsa taklit etmeye calisiyorda olabilir😊