ferhanilay hamileliğimin 7 ayında yaşadım doğuma kadar sürdü doğumdan sonrada aynı şekilde devam etti sürekli acillik oldum günde 2 kere gittiğimi hatırlıyorum sürekli atak geçirince doktor ameliyat dedi o sırada sarılık geçirince beklettiler düzelince ameliyata aldılar bebeğim 4 5 aylıktı sanırım ameliyat olduğumda kolay toparlandım korkulacak ameliyat degil şükür geçti gitti ilk zamanlar tabiki yeme içme konusunda dikkat edilmesi gerekiyor doktor söylüyor zaten tamamen çocuğuma tek başıma bakmam 10 gün falan sürdü 1,5 yıl geçti iyiki olmuşum ağrısı çok kötü oluyor çok geçmiş olsun canım Rabbim şifanı versin inşallah ❤️