Arkadaşlar ben İngilizce öğretmeniyim. Kpss ye daha önce girdim ama çalışmadım ve atama olmadı maalesef özelde çalıştım hep. Benim gibi olan var mı acaba? Şimdi bebeğim 10 aylık belki ilerde atanırım neden olmasın diye düşünüyorum ama çocukla da nasıl ders çalışabilirim bilmiyorum