Kızlar bu ara saçlarımın çok döküldüğünü hissediyorum acaba mevsimsel mi yoksa düzenli kullandığım Bi ilaç vardı ondan mı ( ki şuan bıraktım ilacı) bilmiyorum ama saç dökülmemi durdurmak ve saçlarımı çoğaltmak için neler yapabilirim? Genelde biberiye yağı ya da suyu öneriliyor ama deneyen oldu mu hiç?