haticealkn Bebeğim 40 günlük oldu ve sürekli kaka yapıyor etrafimdakiler böyle çok yaparsa içtiği süt yaramaz yani fayda etmez anlamında şeyler söylüyorlar doğru mu ben gibi bebeği öyle olan varsa lütfen yazabilir mi
[silindi] haticealkn Yani bebek sadece anne sütüyle veya mamayla besleniyor sürekli kaka yapması normal. Yarıyor ki sürekli kaka yapıyor ne alaka ya aman takılmayın böyle şeylere
cananmirs haticealkn daha çok küçük tabşkşde hep yapacak ben ozanlar günde 7 kez yaptığını hatırlıyorum 4 aylık hala günde 3 kere yapıyo bazen
menesahasan haticealkn tam tersi yaradığı için yapar tuvaletini oglum 40 günlük Bike degildi her bez açışımızda yapmış olurdu (10 dk bir açardık)
cihanm menesahasan o kadari da fazla ama Doktorlar günde 10 defadan fazla oluyorsa iyi değil diyor Benim bebeğim mesela önceden günde 1 defa yapardı bir ara ishal oldu günde 7-8 defa yapıyordu iki aya yakın öyle sürdü sonra günde 3-4 defaya düştü ve öyle kaldı şimdi günde bazen 2-3 defa bazen 3-4 defa yapıyor
cimmm Canım benim bebeğim ek gıdaya başlayana kadar her bezinde kaka olurdu ve kilosu periyotta hep üst seviyedeydi hiç üzülme , fısıltı bunlar
Purpleblueyellow haticealkn siz takmayın onları ne derlerse desinler demek ki çocuğunuz besleniyor ki yapıyor. Benim oğlum ikk doğduğu aylarda günde en az beş kere yapardı 16 aylık oldu günde en az iki üç kere yapar hala. sağlıklı bir bebek şükürler olsun bir problemi yok. Herkesin metabolizması farklı.
Minikkurbagam haticealkn Merhabalar benimde bebeğim 2 aylık olmak üzere sürekli kaka yapıyor banada sütün yaramıyor kilo almaz dediler sizin de öyle oldu mu acaba
haticealkn Minikkurbagam soruyu soralı zaman geçti canım kaka yapması düzene girdi bazen hergun bazen iki günde bir yapıyor artık şuan 6 aylık olduk kilo alımı düzenli alıyor önemli olan o
premses7_ haticealkn benimki de öyleydi ta ki 5.ayına kadar şuan günde bir en fazla iki kere yapıyor doktora bu durumu sorduğumda normal diyodu benimde hep kafama takılan bir soru olmuştur bu
premses7_ haticealkn sevindim sizin adınıza ☺️ benim kızıım çok az emiyor mama da kabul etmiyor inşallah kilosunu almıştır
haticealkn premses7_ teşekkür ederim canım sütünü sürekli sağ yani bebek az emdi ya sen arkasından makine ile sağ biraz yorucu ve zor biliyorum bizdede meme reddi oldu ve çok uzun sürdü sütüm azalmaya başladı ve bu döngüden çıkamadım sonra böyle çare buldum sagdığımıda biberonla verdim böyle böyle düzeldij çok şükür Rabbime
premses7_ haticealkn bu aya kadar hiçç sağım yapmadım ama dedğin gibi en iyisi böyle olucak sanırım. Peki emzirdikten ne kadar sonra sağıyorsun ve günde kaç kere