melikedefne Kızlar sorum başlıkta. İlerde böyle bir şey yaptırmayı düşünüyorum aklımda var ve merak ettim böyle bir estetik operasyon geçiren var mı aranızda?
melikedefne asilsmom_ Merhaba ne zaman yaptırdınız acaba doğumdan sonra mı ve ameliyat süreci nasıldı sonrası zor mu kolay mı acaba
melikedefne goldengate Ayy bana tecrübelerinizi aktarır mısınız lütfen rica etsemm nasıl oldu ameliyatı zor muydu sonrası zor muydu ve memnun kaldınız mı
yagmurum12 goldengate yaa nasıl peki sonuçtan memnun kaldınız mı? Bende sütten kestikten sonra düşünüyorum.. Çok fazla büyükler artık sağlık sorunu yaşıyorum.. Birde hangi doktora yaptırdınız acaba
goldengate yagmurum12 doktorumu oneremicem yeteri kadar memnun kalmadim cunku ama surec kolay gecti baska ameliyatlarima gore. Kurtuldum rahatladim izler var ama o yuku tasimaktansa izlere raziyim oyle diyeyim sana😇
SheDoesntCare asilsmom_ 😬🫣derdin neydi kız ne yapacan yani 🤣şaka bi yana zormuydu iyileşme süreci nasıldı bir tanıdığım soruyor da 🫣🤫
asilsmom_ SheDoesntCare seksi ve kadınsı hissetmek istedim 75 bedendi goguslerim. Cok cok cok ağrılı ve coook zor oldu ameliyat sonrası. Doktorum parol verdi, ben yengemin kanser ilaçlarını morfinli ağrı kesicilerini alip içtim yoksa ölecektim ağrıdan.
SheDoesntCare asilsmom_ ayyy cok zormuş ya yaşamadan hissettim sanki 😬 benim normalde çok küçük değil ama dikleştirmek istiyordum korkuyorum
melikedefne goldengate Ameliyat sonrası çok çok çok ağrılı geçti diyorlar çok ağrılı oluyor sonrası diyorlar bu doğru mu