Merhaba
3 gün kuralı ile yoğurt yedirmiştim. Bişey olmadı aradan 3-4gün geçtikten sonra yine yedirdim ağız tarafı kızardı kabardı. Bugün de yaptığım lor peynirnden yedirdim onda da az az kızarıklk oldu. Daimi bişey mi yoksa vücudu inek sütüne hazır olmadığı için mi reaksiyon veriyor? Doktor ara verr sonra tekrar dene dedi. Olmazsa keçi sütünden yap dedi. Bu arada sadece anne sütü alıyo. Benden yana bi sıkıntı olmamıştı bugüne kadar