Kızlar dişim çürüdüğü için temizlettirdim ve üzerine porselen kaplama yaptırdım 7 yıl oldu sanırım bir kere kalktı dişçiye gittim kaldırdı kaplamayı ama berbat koktu temizleyip yine yapıştırdı . ağız kokusu da yapıyor bence daha önce porselen kaplama yapan oldu mu