Tadımlara başladık 6 aylık sayılır. Yediği gün ishal gibi oluyor 5 kere filan kaka yapıyor. İshalde diyemiyorum çok su gibi değil. Normalmi yoğurt sonrası. Enfeksiyon var bebekte antibiyotik iğnesi vuruluyor acaba oyüzdenmi olduki. Normalde 3 güne bir yapardı