ipeksibel Kizlar bebeğime bir kere giydirdim giydirilen iç astarinda yırtılma oldu kızımın kilosundan dolayı rahat edemeyince de bir daha giydirmedim satıyorum.o günkü giyimden kalan ufak lekeler var almak isteyen yazabilri
dnzzynpmom ipeksibel kızınız kaç kilo ve kaç aylık almak için değil benimde kızım 19 aylık ondan sordum
ipeksibel ellerimtombik1 neden satmamayim iç yırtık dışardan gorunuyro mu 1 defa giyilen bir şey copemi atayim
ipeksibel ellerimtombik1 etiketine bakın öyle yorum yapın polemik için de yazacaksaniz yazmayın boş yere su ürüne ihtiyacı olan bir sürü insan var civilde bakın foyatina
ipeksibel ellerimtombik1 yırtık kilodan dolayı giydirirken sokuldu uzun süreli giyilmeyle olan bir şey değil. Sonradan da dikmedim . Altından kötü niyet cikacak yorumları niye yapıyorsunuz almıyorsunuz ama kötü yorumunuzu da sakinmiyorsunuz biz aptaliz ya yırtık ve kirli ürünü başka bir insana satiyoruz