42 günlüğüz emziriyorum ama hep yetmiyor gibi geldiği için mama da veriyorum mamayı günde 2 ya da 3 kez veriyorum 30 cc veriyordum 1 ayı geçince o da yetmiyor gibi hissedince 60 a çıkardım ama yine yetmiyor bence çünkü kilo alımı az kendi sütümü verince sadece çişli bez sayısı iyi ama kilo alımı yavaş 12 günde sadece 180 gram almış mama vermeme rağmen acaba arttırmalı mıyım bir de mama verdiğim öğünle diğer öğün arasında 3 saat oynatıyorum hep acaba zamanı mı kısaltsam önerilerinizi beklerim