Defnecikkk aynı şeyi yaşıyorum,ayımız da aynı. 3.ay beynin hızla geliştiği bir dönemmiş, meme reddi, sebepsiz ağlamalar normalmiş. Dediğin gibi iki dakka emmeden sinirleniyo ama çişli bezlerini takip ediyorum dolu dolu ve 5 ten fazla. Yani geçici bir süreç bu sabredicez