SeydAslan kendilerine göre kural değil bir yönetmelik var ve yönetmelikde diyor ki öncelik 5 yaşlarda . 5 yaşları aldın yer kaldı sınıf boş 4yaş grubu aç . 4 yaş sınıfı da açtın belki 1 belki 2 sınıf yine boş kaldı okul 3yaş kayıt alabilirsin . Yani merkezlerde 3 yaş açabilen okul çok azdır yoğunluktan dolayı . Kendilerine göre değil yani