sadekefir
3 aylıkken üremeli idrar yolu enfeksiyonu geçirdi kültürde duyarlı antibiyotiği bactrim di onu başladık
İyileştik şükür. Eğer kusma beslenmeme gibi ek sıkıntılar yoksa sadece idrar tahlilinde çıktıysa evde antibiyotikle geçecektir . Antibiyotik kullandığı icn probiyotik şart. Ek gıda bebeği ise Su verebilirsiniz bol bol , bunuda üroloji hekimi abim o söylemıstı . Ha birde kefir mutlaka . Anne sütü alıyorsa direk oda zaten bir tedavi . Endişe etmeyin Allah başka hastalık vermesin 3 gün antibiyotik alınca idrar direk temızleniyor. Her gün banyo yaptırın çiş beklemesin bulaşmasın ki atsın hemen enfeksiyonu. Gecmıs olsun