Diyetisyene gitmeye çekiniyordum memleket sonrası artı görürüm diye ama ben o artı yerine ekşi gördüm 200 gr yapsam 500 gr da normal kilomdan gitmiş çok mutlu etti bu beni motivasyon tavan yaptı bende böyle devam 🙂👑kendimi alkışlıyorum ve başaracağım buna inanıyorum 🤗