UykuPerisi_ Sizce alınır mı ? Şöyle 5 Ekim uzmanlık yemeği var siyah etek üzerine spor klasik olarak sizce gider mi ? Ben krem rengi olana daha yakınım gibi ama sizce ? Çok ağır da olmasın dedim ama bilemedim basit mi
UykuPerisi_ aram14 aylisinannesi yani tarzımda böyle aslında altına da kısa bot yeterli olur diye düşünüyorum kız zaten 7 aylık bebeyle gidecem emzirmeye uygun hemen çat çat açmalı emzirmeliyim. 😆 ağır takılamıyorum hiç. İçine içlik beyaz uzun kollu giyerim bu kadar olmaz mı ? Basit mi olur ya