Ballilokmam11 Merhabalar başlıkta belirttiğim üzere kullanıp memnun kaldınız mı acaba doğum öncesi muhakkak alinmasingereken bir ürün mü?
gizoliii Ballilokmam11 ben almadım ama bence asla gerekli değil reflü yatağı istiyorsanız bunu çok kısa süre kullanırsınız onun yerine hem reflü yatağı hem de babynest olarak kullanılan oldukça geniş sevibebenin reflü yatağını öneririm ben kızımk dört ay rahat şekilde içinde uyuttum
symstf Ballilokmam11 benim bebeğim biraz ufak tefekti. Sevibebenin aldık 4 buçuk aya kadar kullandık. Juno gereksiz pahalı. Ama bu da tercih meselesi kullananlar da memnun yani.
ollaluna7 Ballilokmam11 almadım çok gereksiz bir ürün alan arkadaşlarım da kısa süreli kullanıldığından dolayı çok pişman oldular onun yerine normal reflü yatağı alabilirsiniz ben öyle yapmıştım onu bile 2 ay ancak kullandı
tostostirikk Ballilokmam11 ben de gereksiz görüyordum almayacaktım ama arkadaşım verdi. Ben de 2 buçuk ay kullandım ama aşırı işime yaradı. Anne yanı beşiğinin içinde de koydum oturma odasına da götürdüm hep onda yattı gerçekten iyi ki varmış dedim
stopraakk Hiç almana gerek yok, çok kısa süre kullanırsın o kadar para verme, ben reflü yatağı mantığında çok uyguns babynest tarzı aldım harika
avkatanne almadım iyi ki de almamışım. bir anda büyüdü muhtemelen içinde 2 ay anca yatardı zaten iri bi bebekti. biraz para tuzağı bence bu ürünler.
Ballilokmam11 Kitsu teşekkür ederim bende 2.ye hamileyim ilkte almadım ama bunda acaba mu diye düşünmüştüm
aslanmomy Ballilokmam11 ay bende öyle oldum gerçekten ve gün boyunca baktım fiyatlara bu başlık karşıma çıkınca çok sevindim banada fikir oldu ikinci gebelik
Mamalogy Ballilokmam11 aldım kullandım memnun kaldım salondan odaya taşı yemek masasının üstüne koydum uyurken biz kahvaltı vs yaptık yani bazen yatakta aramıza koyduk vs vs rahat etti içinde çok güzel uyudu