mbabygirlm çocuklar okulda biriktirdikleri stresi evde atarlarmış. Bu doğal bir süreçmiş ve geçecekmiş.
Yeni bir ortama girmesi, o ortama uyum sağlamaya çalışırken kendi içinde yaşadığı zorluklar vs.
İnstagramda takip ettiğim bir psikolog oğluyla aynı şeyleri yaşamıştı, anlattığına göre oğlu 1 hafta boyunca evde terör estirmişti. O da bu şekilde yorumlamıştı