rimi Bebeğim 11 aylık olucak 4 ekimde amma ellerinden tutunca yürümüyor. Yani öne addımlar atmıyor. Kanepeye tutunub sıralama var. Amma biz kollarından tutunca sıralamaz . Böyle olmalımı?
momas rimi yürümenin illa bir ayı yok ki kimisi 9 aylıkken yürür kimisi 15 aylıkken. Oğlum 13 aylık 3 gündür kendi yürümeye başladı daha sizinki korkuyor muhtelemen
rimi momas en azından pne doğru ellerinden tutunca adım atarlar demi? Bende ilk çocuk. Komşu bebeklerde 7 -8 aylıklar var ellerinden tutunca yani öne adım atıyor gibi yapıyorlar . Amma oölum yapmıyor. Sanki öne doğru da adım ata bileceğini bilmiyor
subrk rimi Benim kızımda öyleydi. Yürüme arkadaşı alabilirsiniz. Kendisi iterek yürüsün. 12 ayı 10gün geçtik. Koltuk altından tutunca adım atıyor sıralıyor ama kendi yürümeye başlamadı henüz
gzmnr98 Benim oğlumda adım atmıyor 10 ay 7 günlük. Kendim ayağını tutup atıp gösterdiğimde yapıyor sadece bir kaç kez. Sonra hemen oturuyor. Birşey olacsğını sanmıyorum normal bence demekki daha zamanı değil