Audrey_ gerçekten öyle inanamıyor insan bir yandan büyümesi daha fazla etkileşim kurması çok güzel bir yandan da minik hallerini özlüyorum 🥹
gizememre yaa çok güzel nice güzel yaşları olsun💕
elvik ben birkaç balon alacağım poster tarzı şeyler var ya ondan alacağım 



Şöyle bir konsept düşünüyorum ben sade pinterest tarzı trendyoldan balon ve poster alacağım cupcakeler var görselde onuda her aydan bir fotoğraf seçip yapmayı düşünüyorum dankek minik kekler oluyor ya onun üstüne takarım. Psta da ya kendim bu tarz bir şey yapacağım ya da alacağım. Fikir olur belki sizede
Pamukhanim_ bayıldım yaa😄😍kız bebekte alternatif daha çok oluyor tabii çok güzel olmuş
ikibaloglanannesi sağlıkla büyüsün❤️
zhrablog büyük bir kutlama bende istemiyorum gerçekten yorucu oluyor maddi manevi ailecek mi yapsakra dedim ama ilk doğum günü olduğundan anneanne babanne dedeler hala dayı da olsun istedim🙏🥹