buseatabay Bebeğimin ayakları soğuk oluyor gece boyu da öyle üşütmesin diye giydiriyorum lastikleri de sıkmıyor. Giydirilmeli mi, bir sakıncası olur mu? Bilgisi olan var mı? Siz giydiriyor musunuz? 🌺
goldengate buseatabay ben giydirmiuorum uyku tulumunu buyuk aliyorum ayaklari kapanabiliuor bu sekilde bazende kapanmiyor
alimrveslm Çoraplı taytlar oluyor onlardan alabilirsin veyada çoraplı tulumlardan onların lastikleri hiç yok hem için rahat etmiş olursun
bebisannesi_ Neden giydirilmiyor bir zararı mı var bilmediğim için soruyorum ben giydiriyorum bebeğim 50 günlük
alimrveslm bebisannesi_ bebek uyuduğunda vucuttaki ısıyı ayaklardan ve kafasından atar o yüzden giydirilmez
bebisannesi_ alimrveslm ben ilk kez duydum ama 2 yaşına kadar bebeklere örtü örtmeyin boğulur diyorlar e o zaman ayakları çıplak üşürler diye düşünüyorum bilemedim
buseatabay bebisannesi_ ben duymuştm ama dediğin gibi bu seferde soğuk alırsa ayaktan diye korkuyorum vücut ısısı iyi oluyor bilemedim
kurtdemir buseatabay 9 aylık 3 aydan itibaren giydirmiyorum çorap doktorlar da giydirilmemesi taraftarı
buseatabay zehrababy odamızda derece yok ama İzmir’de yaşıyorum vücut ısısı güzel göğsü vs sadece ayakları soğuk oluyor gün içerisinde de öyle genelde
Mylifemyworld07 buseatabay el ve ayaktaki soğukluk normalmiş önemli olan sırt ve göğüs sıcaklığı. Uzmanlar çorap ile uyumayı önermiyor🌸
birkizannesi_01 buseatabay ben hiç giydirmezdjm tulum olunca oluyordu sadece nasil alistirirsanix öyle gider sapka da 10 gün sadece kullandım neden derseniz her zaman giydirirsiniz giydirmediginiz o bir günde hasta olur
ShutUp buseatabay benim evim zemin katta ve ısınmıyor. Şu an bile oda sıcaklığı 20-21 derece ayaklarıda buz gibi mecburen patik giydiriyorum.